Anunț privind selectia candidatilor in vederea ocuparii functiei de

Director Financiar la Compania de Apa Somes S.A.

 

Compania de Apa Somes S.A. anunta, in conformitate cu prevederile OUG nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 111/2016 si ale Hotararii de Guvern nr. 722/2016, demararea procedurii legale de selectie a candidatilor in vederea ocuparii functiei de Director Financiar la Compania de Apa Somes S.A.

Procedura de selectie si recrutare se va desfasura la sediul Companiei de Apa Somea S.A, din Cluj-Napoca, Bld. 21 Decembrie 1989, nr.79, in perioada 02.07.2018 – 01.09.2018.

  1. ETAPELE PROCESULUI DE RECRUTARE SI SELECTIE
  2. Depunerea dosarelor la Registratura Companiei de Apa Somes S.A.;
  3. Evaluarea conformitătii administrative a dosarelor si a eligibilitatii candidatilor;
  4. Selectia candidatilor pentru lista scurta si comunicarea rezultatelor;
  5. Sustinerea interviului de selectie finala la o data si o oră ce vor fi comunicate ulterior fiecarui candidat;
  6. Comunicarea catre candidati a rezultatelor selectiei finale.

 

  1. CRITERII DE RECRUTARE SI SELECTIE

Criterii obligatorii:

  1. Cetatenie romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
  2. Sa nu fie sau sa nu fi fost in ultimii 3 ani in stare de litigiu sau in situatie de conflict ori incompatibilitate cu societatea Compania de Apa Somes S.A.;
  3. Sa nu aiba inregistrate in cazierul judiciar infractiuni incompatibile cu calitatea de Director financiar;
  4. Studii superioare de lunga durata in domeniul economic;
  5. Cel putin o specializare/ certificare profesionala: auditor financiar (membru CAFR) si/sau

expert contabil (membru CECCAR);

  1. Minim 12 ani de experienta profesionala, din care minim 8 ani experienta in functii de conducere (management /administrare) in domeniul economic;
  2. Pe perioada exercitării functiei/lor de conducere in companii/societati sa fi avut cifra de afaceri cumulata de cel puțin 150.000.000 lei;
  3. Experienta profesionala in functii de conducere de minim 8 ani in companii/societati cu un numar de cel puțin 400 angajati;
  4. În functia de conducere detinuta sa fi participat la derularea a cel putin 1 (unu) contract de achizitie publica cu o valoare de peste 10.000.000 euro;
  5. In functia de conducere detinuta sa fi gestionat patrimoniul unor societati care au in proprietate total active ( activ bilantier ) de peste 20.000.000 euro;
  6. Experienta profesionala /certificare in managementul fondurilor europene;
  7. Cunostinte generale a unei limbi de circulatie internationala .

 

Criterii specifice care constituie avantaje:

  1. Masterat in domeniul economic;
  2. Cunostinte de guvernanta corporativa (legislatia);
  3. Experienta in relationarea cu organizatii internationale;
  4. Viziune strategica demonstrata;
  5. Integritate, etica, profesionalism.

 

III. DOCUMENTE NECESARE PENTRU DEPUNEREA CANDIDATURII

In acest sens candidatii pentru functia de DIRECTOR FINANCIAR la  Compania de Apa Somes S.A, isi vor depune pana la data 01.08.2018 orele 16:00 la Registratura institutiei, cu sediul în Cluj-Napoca, Bld. 21 Decembrie 1989, nr.79, dosarul de candidatura cu urmatoarele documente:

 

– opis documente;

– cererea de inscriere (vezi aici formularul nr.1) ;

– scrisoare de intentie;

– copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii;

– curriculum vitae (format european);

– copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor, ale altor documente care sa certifice efectuarea altor specializari, certificate conform cu originalul;

– copia carnetului de munca, certificate conform cu originalul, sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor;

– dovada numirii în calitate de administrator/manager (unde este cazul);

– adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;

– cazier judiciar;

– cazier fiscal;

– declaratie pe proprie raspundere prin care candidatul va confirma ca nu a suferit o condamnare pentru infractiuni contra patrimoniului prin nesocotirea increderii, infractiuni de coruptie, delapidare, infractiuni de fals in inscrisuri, evaziune fiscala, infractiuni prevazute de Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea si sanctionarea spalarii banilor, precum si pentru instituirea unor masuri de prevenire si combatere a finantarii terorismului, republicata, cu modificarile ulterioare (vezi aici formularul nr.2);

– declaratie pe proprie raspundere care sa confirme acordul candidatului de a se procesa datele sale personale in scopul realizarii procedurii de recrutare si selectie, precum si acordul de a permite comisiei verificarea informatiilor furnizate (vezi aici formularul nr.2);

 

CV-ul si formularele vor fi trimise si la adresa de email concurscassa@gmail.com

 

Documentele solicitate sunt obligatorii, lipsa unei piese de la dosar duce la eliminarea candidatului.

 

  1. EVALUAREA SI SELECTIA DOSARELOR DE CANDIDATURA

Etapa 1: Selectia candidatilor pentru lista scurta

  • indeplinirea cerintelor minime;
  • competente specifice sectorului;
  • competente de guvernanță corporativă;
  • existenta cerintelor specifice care constituie un avantaj.

 

Vor fi contactati si invitati la interviuri doar candidatii considerati eligibili conform criteriilor de selectie. Candidatilor selectati li se comunica de catre comisia de selectie, faptul ca in termen de 15 zile de la data emiterii sau stabilirii listei scurte trebuie sa depuna in scris declaratia de intentie intocmita in baza elementelor din Scrisoarea de asteptari si a informatiilor publice legate de activitatea societatii, prin care candidatii isi prezinta viziunea sau programul privind dezvoltarea Companiei de Apa Somes S.A.

 

Etapa 2: Interviu si selectia finala

  • alinierea Declaratiei de intentie la Scrisoarea de asteptari si viziunea candidatului privind dezvoltarea societatii;
  • cunostinte aferente legislatiei din domeniul de activitate al companiei;
  • abilitati de comunicare interpersonala;
  • capacitatea de a lua decizii si de a evalua impactul acestora;
  • competentele specifice mentionate in anunt;
  • integritatea si independenta candidatului.

 

  1. ALTE INFORMATII

         Dosarele de candidatura cu documentele solicitate prin prezentul anunt vor fi depuse la Registratura Companiei de Apa Somes S.A din Cluj-Napoca, Bdl. 21 Decembrie 1989, nr.79, in perioada 02.07.2018-01.08.2018 intre orele  0730 – 1600 ( luni – joi ) si 0730 – 1330 ( vineri), in plic inchis si sigilat, sau prin posta cu confirmare de primire la adresa Companiei mentionata mai sus, sau prin email la adresa concurscassa@gmail.com.

Pe plic se va mentiona: „Procedura de recrutare Compania de Apa Somes S.A. / Pozitia pentru care se aplica / Nume si prenume candidat/A nu se deschide pana la data stabilita pentru evaluarea conformitatii administrative a dosarelor si a eligibilitatii candidatilor”. Mesajele pe e-mail vor avea titlul : ” Candidatura Compania de Apa Somes S.A.,  Nume _____ Prenume___________”.

 

 Bibliografie:

  • Legea nr. 31/1990 privind societatile, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea serviciului de alimentare cu apa si de canalizare nr. 241/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilitati publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotararea nr. 722/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice.