Noi funcționalități de relaționare online pentru clienții Companiei de Apă Someș S.A.

Platforma on-line pentru relații cu clienții a Companiei de Apă Someș S.A. – MyCAS (#MyCAS #StauAcasa), disponibilă pe pagina web a societății www.casomes.ro a fost îmbunătățită cu noi funcționalități care permit utilizatorilor existenți și potentiali ai operatorului regional să renunțe la deplasările în persoană la sediile noastre, evitand timpii de așteptare și permițând totodată gestionarea de la distanță a relației contractuale.

Pe lângă posibilitatea inițială, de vizualizare și plată on-line a facturilor, noile functionalități de relaționare online permit celor care își fac un cont pe platforma MyCAS, să poată:

  • transmite documentația necesară și încheia contractul de prestare a serviciului on-line;
  • transmite documentația necesară și să obțină avizele tehnice online;
  • solicita și primi recepțiile tehnice online.

Platforma va fi disponibilă începând cu data de 5 Aprilie 2021 și ca și aplicație (app) pentru dispozitivele mobile, atât pentru IOS cât și pentru Android, care vor putea fi descărcate gratuit din App Store sau Google Play.

Într-o primă etapă, noile funcționalități vor fi disponibile doar utilizatorilor din Cluj-Napoca și zona rurală arondată, urmând ca în curând întreaga platformă să fie dispobibilă și pentru utilizatorii din celelalte sucursale ale Companiei din județele Cluj și Sălaj.

Încurajăm toți utilizatorii să utilizeze noua platformă online și să renunțe la deplasările în persoană la sediile Companiei pentru plata serviciilor, contractarea și obținerea avizelor.

Conducerea Companiei de Apă Someș S.A.