Compania de Apă Someș S.A. este bucuroasă să anunțe că, Luni 22 Martie 2021, a lansat oficial Call Center-ul societății destinat a facilita suplimentar accesul la informații și pentru a îmbunătăți modul de comunicare directă cu toti utilizatorii societății.

Call Center-ul va funcționa inițial după un program orar în zilele lucrătoare și va prelua orice solicitare sau transmitere de informații și sesizări privind derularea serviciului public de alimentare cu apă potabilă și de colectare a apelor uzate.

Call Center-ul poate fi apelat la numărul unic de telefon 0374-34.00.00 și va funcționa după programul:

         Luni-Joi              7:30 – 16:00

         Vineri                  7:30 – 13:30

În afara intervalelor orare sus menționate precum și în timpul sfârșitului de săptămână și a sarbătorilor legale, Dispeceratul Companiei apelabil la numerele 0374-34.00.00, 0264-59.63.02, 0264-375.149va prelua doar sesizări respectiv solicitări de informații privind strict disfunctionalități ale sistemului de alimentare cu apă și de canalizare.

Într-o primă etapă, serviciile Call Center-ului vor fi disponibile doar utilizatorilordin Cluj-Napoca și zona rurală arondată, urmând ca, într-un viitor apropiat, ele să fie extinse și pentru utilizatorii din celelalte sucursale ale Companiei din judetele Cluj și Sălaj.

Conducerea Companiei de Apă Someș S.A.