Compania de Apă Someș S.A. reamintește clienților și utilizatorilor că, începând din luna Martie 2021 a lansat un CALL CENTER, pentru orice probleme care vizează relația cu operatorul de apă, pentru facilitarea accesului la informații și pentru a îmbunătăți modul de comunicare directă cu toți utilizatorii serviciilor.

Call Center-ul poate fi apelat la numărul unic de telefon:

0374-34.00.00

Call center-ul deservește pentru moment doar clienții din Cluj-Napoca, Huedin și localitățile rurale arondateși funcționează după următorul program:

Luni-Joi:         7:30 – 16:00

Vineri:            7:30 – 13:30

În afara intervalelor orare sus menționate precum și în timpul sfârșitului de săptămână și a sărbătorilor legale, Dispeceratul Companiei, de la sediul central, apelabil la numerele 0264-59.63.02, 0264-37.51.49stă la dispoziția clienților pentru sesizări care vizează strict disfunctionalități ale sistemului de alimentare cu apă și de canalizare.

Rugăm clienții Companiei să apeleze Call Center-ul ca o modalitate alternativă, mai operativă pentru sesizarea unor eventuale deficiențe în serviciile de alimentare cu apă și de canalizare, respectiv pentru obținerea de informații, evitând deplasările în persoană la sediile noastre în această perioadă.

Biroul Relații Publice și mass-media